صندلی داغ رفتگان
تاريخ : سه شنبه 22 مهر 1388برچسب:صندلی,داغ,احمد,ایزدی, | 13:14 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

بنا به تنها رای ای که داشتیم اقای ایزدی رو صندلی میشینن

داش احمد این شما و این بچه های دانشکده ی قدیمت



نظرات شما عزیزان:

احمد ایزدی
ساعت14:59---6 آبان 1393

سلام برشما عزیزان.اصل کسی که بهش علاقه داشتمه که خودشم میدونه.---به یکی که اتاق عمل میخوند دیگه اینقد هیز نگام کرد منم جوابشودادم.---نامردا خودتونم شریک جرمید دیگه دانشجو که گرسنه بشه دست به هرکاری میزنه.----راستشو بخای اینجا.همه هم بجنوردین.----صددرصد شک نکن.-----رازموفقیت دکتر همسرشه.----کاش مجرد باشه.-----خداوند بزرگ عاقبت شماروبااین نوعپرست بخیرکنه نماینده ی ما مثل ماهه.آینده ی شومی برای شما واون میبینم.-----آخ آخ آخ فدای تولطفی خسیس بشم خب مجبوری دوغو قایم کنی که بعد مجبورشم ازت بدزدمش هنوز مزش تودهنمه هیچ جا مثلش نیست.-------من درخدمت هستم.



دستجردی.مغولی.رضازاده
ساعت16:08---5 آبان 1393

چطوری احمد جان .
به کدوم یک از دخترای کلاس علاقه داشتی؟

بهترین چشمکی که تا حالا زدی به کی بوده؟<اندرون دانشکده>
ازامکانات اتاق اساتید بهره بردی؟

دخترای کلاس ااونجا خوشکل ترن یااینجا خداییییش؟
ازطبابت دکتر شوکتی فر راضی هستی؟
راز موفقیت دکتر چیه؟
دوست داری مجرد باشه یا متاهل؟??????
نظرت در مورد نماینده جدید اقای نوعپرست چیه؟اینده شو چطور می بینی؟

از حسین لطفی نمیخوای حلالیت بطلبی؟؟(دوغ افین بهتره یابجنورد؟)

فعلا بسه .خدابهت رحم کنه!!!!



احمد ایزدی
ساعت23:38---3 آبان 1393
خانوم مومنی دلیلی واسه ناراحت شدن نیس اگه فک میکنید انتقادپذیر نیستید به بچه ها بگین دیگه اسمی ازشما داخل وبلاگ نیارن.من فقط ی نظر دادم

احمد ایزدی
ساعت11:23---30 مهر 1393
سلام خانوم دهقان امیدوارم حالتون خوب باشه.سوتفاهم نشه من کلا این نظرو دادم منم یادم نمیاد پشت من غیبت کرده باشین.ولی خوب ی چیزای بود که این نظرو دادم امیدوارم بدل نگرفته باشین/.همچنین.

احمد ایزدی
ساعت11:10---30 مهر 1393
مخلصیم عزیز جان این چ حرفیه حالا وقت زیاده ما ی پامونم شماله انشاالله مزاحمت میشم باز با بروبچ

احمدایزدی
ساعت11:03---30 مهر 1393
سلام محمدجان مخلصیم.1.اره خیل بده.2.اشتباهات زیاده داشتم اما فک کنم بزرگترینش تنها گذاشتن یکی از دوستانم بود که هنوزم دارم چوبشو میخورم.3.احمد ومحمد توقاین باهم کارای زیادی کردن.4.جدا حس خوبی نیس اولش خوب بود اما الان اگه میتونستم برمیگشتم.5.دعوای ترم 1با ثابتی که لیوان شکستیمو......./فدات شم محمدجان
پاسخ: وای دعوای ترم یک و پشت بندشم ستاره یادش بخیر


مومنی
ساعت23:29---29 مهر 1393
سلام اقای ایزدی اجتماعی تا اجتماعی داریم و بدونید هر کی یه سری چاچوبای رو برای خودش در نظر میگیره به شما هم توصیه میکنم خیلی اجتماعی نباشید اخر عاقبت نداره.

محمد
ساعت15:28---29 مهر 1393
سلام داداش.خوبی؟
1-تاحالا شده از یکی خوشت بیاد بعد نتونی بهش بفهمونی که دوسش داری؟
2-بزرگترین اشتباه زندگیت چی بوده؟
3-با احمد و محمد و قاین و پرستار یه جمله بساز!!
4-چه حسی داری انتقالیتو گرفتی؟
5-و بهترین خاطرت از قاینو بگو
مخلصیم دادا فعلا کافیته!!


ثابتی 
ساعت15:25---29 مهر 1393

سلام احمد جونم
داداش اون روزی که با بچه ها قرار بود بیایی خونمون اما من یادم رفته بود و طبق معمول رو رد کامل گذاشته بودم ازم ناراحت شدی؟
واقعا حرفمو باورکردی که شبا کلا اون کارو میکردم؟
از اون موقع تا حالا خدایی خجالت میکشم صداتو بشنوم



دهقان
ساعت15:29---28 مهر 1393
سلام اقای ایزدی .خوبین ؟ توی جشن شنبه جاتون خالی بود چون موقع مسابقات که میشه یاد شما میفتم .راستی من اگه ترم یک غیبت تون رو کردم که البته یادمم نمیاد مطمئنا چیز بدی نگفتم ها!! بازم ازتون حلالیت می خوام -خلاصه براتون ارزوی موفقیت خیلی زیاد دارم

امید رضازاده
ساعت13:28---24 مهر 1393
سلام احمد جان
خیلی خوشحالم که اینجایی
شرمنده اگه سوالی ازت نمی پرسم چون خیلی خوب میشناسمت
جواباتم عاااالی بود
موفق باشی


احمدایزدی
ساعت9:19---24 مهر 1393
1.سلام.من ولش باید ازشما دوستان قدیمی تشکر کنم وی سلام گرم واسه ی همه ی شما بفرستم.من 22سالمه توی ی خونواده ی متوسط.ی خواهر ی برادر دارم .من ازبنظر خودم زودرنجو حساسم عاشق هیجانو خنده وبقیشم شما دوستان باید بگید.2.بعضی وقتا.3.خزایی-رضازاده-ثابتی رونجات میدم-عذر میخام وخانوم شفیقو-باقری و اقای زنده دل آتیش بگیرن.4.سلامتی خونوادم-پولداربشم-تودرس وزندگی موفق بشم..5.برای خودتون =زود تصمیم نگیرید.شفیق=یکم موب باشین.اویژگان=خیلی افراطی مغرورین سعی کنید کمش کنید.احمدی=بیاین صندلی داغ.دهقان=ببخشید کمتر غیبت کنید.مومنی=یکم اجتماعی تر باشید.خزاعی=بیا بجنورد دلم ترکید.حصاری=ایشون که ی پا بابابزرگن.ثابتی=فروتن باش.خاوری فر=خودمم جوگیرم ولی کمتر جوگیرشو.مغولی=انتقادپذیریتو ببربالا داداش.لطفی=خسیس نباش زیاد.6=به اخرش زیاد فک نمیکنم چون ممکنه دودل بشم.7.برای علم وعشق وهیجان.8.خیلی بامعرفته.9.صاف- صادق توشادیوغم کنارت باشه مث خزاعی


فاطمه
ساعت1:30---23 مهر 1393
۷)در زندگیتون بیشتر برای چی تلاش می کنید؟ پیشرفت ، امنیت ، عشق ، هیجان ، علم یا چیزهای دیگه ؟
۸)اگه از بهترین دوستتون بخواد شما رو توصیف کنه به نظرتون درباره ی شما چی میگن؟
۹)به نظرتون بهترین دوست آدم چه ویژگی هایی داره؟


فاطمه
ساعت1:28---23 مهر 1393
۵)- برای هر کدوم از بچه های زیر یه توصیه ایی بنویسید( پندی - نصیحتی - پیشنهادی... )
خانم ها:خودم-شفیق-اویژگان-احمدی-دهقان- مومنی
اقایون:خزاعی-حصاری-ثابتی-خاوری فر-مغولی-لطفی
۶)قبل از انجام هرکاری به آخرش هم فکر میکنید یا نه براتون مهم نیست و فقط همون لحظه و همون کار براتون مهمه؟


فاطمه
ساعت1:05---23 مهر 1393
سلام
۱)خودتونو بطور کامل از نظر اخلاقی و خونوادگی و سن و...معرفی کنید؟
۲)نماز میخونید؟
۳)اگه دانشکده قدیمتون اتیش بگیره و مجبور بشین سه نفر(خانم و اقا)نجات بدین کیا رو؟وسه نفر که دوس دارین اتیش بگیرن؟
۴)-اگه غول چراغ جادو بیاد بهتون بگه 3تا آرزو کن تا براوردشون کنه چه آرزوهایی میکنید؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دانلود بازی فیلم نرم افزار